I söndags sprang vi DM-stafett i Kjula!

• 16 sep 2024

Vi hade 12 lag till start i olika klasser! I D17, H17, D13-16 och H150 placerade vi oss högst upp på pallen och det blev även ett gäng andra- och tredjeplatser! Det var framförallt en härlig dag tillsammans med alla klubbkamrater i höstsolen.

Vårt lag i D13-16 bestående av Tove, Emilia och Katja högst upp på pallen

SNO finfint med i Stafettligan

• 13 sep 2024

Stafettligan består av sex stafetter och avslutades med SM-stafetten där både juniorer och seniorer räknas. Vann gjorde IFK Göteborg på damsidan, Stora Tuna på herrsidan och  IFK Göteborg i mix. Men SNO kom på en finfin femte plats på herrsidan, elfte plats på damsidan och sjunde i mix.

Medel-SM och stafett-SM avgjordes i helgen

• 9 sep 2024

I helgen avgjordes medel-SM på lördagen där Lovisa lyckades bäst med en 5:e plats i D18 och på stafett-SM på söndagen sprang Lovisa, Stina och Klara hem en finfin bronsmedalj i D20-klassen och i H21 kom 1:a-laget bestående av Jonas, Filip och Johan E-L på en fin 7:e plats.