Nybörjarkurs för barn/ungdomar

• 17 aug 2024

Har du lust att:

Lära dig grunderna i orientering? Häng i så fall med på höstens nybörjargrupp för barn och ungdomar mellan 7-12 år

Nybörjargruppen träffas fyra torsdagar vid vår klubbstuga i Tveta kl. 18.00 – ca 19.30
med start torsdagen den 5 september. Vi samlas träningsklädda utanför klubbstugan.

Barn som deltar i gruppen gör det tillsammans med minst en vuxen.
Länk till hur man hittar ut till Tveta: http://www.tvetafriluftsgard.se/hitta-hit

Kostnad: Nybörjargruppen kostar 300 kr som du betalar vid anmälan via Swish till Susanna Karlsson på 070-4121962 där du skriver barnets namn. I anmälningsavgiften ingår medlemsavgift för 2024 samt deltagande i tävling den 29:e sep i Eskilstuna.

Samma tid på torsdagar är det också träning för hela klubben inkls ungdomar som hållit på ett tag med orientering. Vi tränar i olika grupper beroende på erfarenhet och kunskapsnivå och från nybörjargruppen är du välkommen att ansluta till någon av dessa grupper. Till dessa grupper är även nybörjare som är äldre än 13 år välkomna.
Ledare, föräldrar och barn deltar tillsammans. Efter träningarna finns det möjlighet att byta om och äta kvällsmat till en låg kostnad.

Anmälan och frågor gör du genom att ta kontakt med oss  (PG Månsson  eller Susanna Karlsson) som ska hålla i nybörjargruppen i SNO. Anmäl med barnets namn, personnummer, adress, telefonnummer, mailadress samt föräldrers namn, telefonnummer och mailadress till någon av nedanstående adresser

PG Månsson per-goran.mansson@astrazeneca.com , Susanna Karlsson susannakarlsson79@yahoo.se.

Välkommen till Södertälje Nykvarn Orientering!