M3 Bygg AB ny sponsor inför 2023!

• 20 jan 2023

Glädjande nog kan vi presentera en ny sponsor till föreningen och det är M3 Bygg AB.

M3 Bygg efterfrågar från föreningar som de stödjer, principer och värderingar, som vi som förening ska uppfylla.

SNO:s verksamhet och värderingar sammanfaller med de värderingar som M3 Bygg AB har.

I korthet:

• Föreningen är en breddförening där alla är välkomna.
  • Inom barnverksamheten (barn upp till och med 12 år) får elitsatsning inte bedrivas
  • Nivåanpassning skall användas varsamt och primärt inom ungdomsverksamheten (över 12 år).
  • Alla som tränar får delta i tävlingar oavsett vilken nivå man tillhör.
  • Skolarbete, läxläsning beaktas och sunda matvanor uppmuntras.

Verksamheten ska med tydliga värderingar stimulera att barn och ungdomar redan i ung ålder uppnår ett bättre välmående med hjälp av fysisk aktivitet. Att tillhöra en grupp gör att man känner trygghet, utvecklas och växer i sociala sammanhang.

M3 Bygg är ett privatägt byggföretag som startade i Stockholm 2000 och har sedan dess växt till ett medelstort företag med ca 100 medarbetare. Marknaden är Storstockholm där de vänder sig till kommersiella och offentliga fastighetsägare som verkar inom verksamhetsinriktningarna – kulturminnesmärkta byggnader, lokalanpassningar, ombyggnad bostäder, skolor och vårdbyggnader samt stambyte.

”M3 Byggs affärsidé är att med kompetens, erfarenhet och engagemang ge en trygghet genom hela byggprocessen, vilket höjer värdena i boende- och arbetsmiljöer.”

www.m3bygg.se