Planerings- och strategidag söndag den 29 januari 2023

• 18 dec 2022

Välkomna till dagen där vi planerar in alla aktiviteter för 2023 och dessutom har en strategidel där vi tillsammans utifrån ett tema arbetar fram hur en bra förening kan bli ännu bättre. Årets tema är ” Roller, ledare och hållbarhet. Vilka roller behöver vi stärka och hur ska vi arbeta för att bli fler ledare. Diskutera kring hållbarhet och vad som ska prioriteras i föreningens hållbarhetsplan.”

Vi hoppas också ha med en gäst som berättar hur de framgångsrikt arbetar med ledarrekrytering.

Vi vill se unga som gamla, motionär som elit till denna dag.

Plats: Oxvretens klubbstuga , Nykvarn

Tid: Söndagen 29 januari 2023 kl. 12 – 16.

Föreningen bjuder på kaffe och en enklare förtäring som ska passa för alla. Om det finns någon/några som kan tänka sig hjälpa till med lunchen hör av er till Mats (070 9154052).

Boka ditt deltagande på bifogade länk i Eventor/Klubbaktiviteter/Strategidag:

För att anmäla dig måste du logga in på Eventor (även om du är inloggad på vår hemsida). Det gör du med det användarnamn och lösenord som du tidigare använde både till hemsidan och till Eventor.