Veckoprogram

Måndag 20/8
Tisdag 21/8
18:00 Ol-stjärna (intervall-ol)
Onsdag 22/8
Torsdag 23/8
Ungdomsträning
Fredag 24/8
Lördag 25/8
Söndag 26/8
Måndag 27/8
Tisdag 28/8
18:00 Svår kontrollplock
Onsdag 29/8
Torsdag 30/8
Fredag 31/8
Lördag 01/9
Söndag 02/9
Månadsprogram

Snabblänkar

EventorBanner136x32 3

Årsprogram som PDF-fil
kalender2016 140

Senaste kartorna

Erik Liljequist
Bjursåsträffen, 2018-08-20
Erik Liljequist
Mockfjärdsflåset, 2018-08-19
Fiona Bunn
PreJWOC 2019, 2018-08-17
Fiona Bunn
Pre-JWOC 2019, 2018-08-17
Fiona Bunn
Pre JWOC 2019, 2018-08-16
Ivar Lundanes
O-intervaller, 2018-08-15


Välkomna till en helg för SNOs alla barn och ungdomar!  Under de senaste åren så har vi haft ett läger andra helgen i november i samband med OK Tullinges hösttävlingar. I år har vi flyttat lägret till sista helgen i november och utan några tävlingsinslag. Det blir en blandning av träningar ute i skogen och teoretisk träning inomhus genom att studera hur man sprungit via GPS tracker. Givetvis blir det förstås också olika sociala aktiviteter. Kort sagt en kul helg för alla.  Från nybörjare upp till er som sprungit i många år. I fjol så hade vi en riktig vinterhelg under det här lägret men mycket snö ( se bild nedan). Får se hur det blir i år. Nedan en del mer praktiskt info

Tid? Från ca 10.00 lördagen den 25 nov till ca 13.00 söndagen den 26 nov

Var? Oxvretens klubbstuga i Nykvarn.

Övernattning? Ja, det finns möjlighet att sova över. Men det går också bra att bara vara med på dagarna eller en av dagarna. Det kommer att finnas ledare på plats under hela lägret dvs även under natten.

Vem? Alla! Dvs från nybörjare till dig som är 18-20 år och som orienterat länge

Kostnad? 200 kr/deltagare. Betalas in till SNOs bankgiro 5524-9783 när du anmäler dig.

Frågor: Kontakta per-goran.mansson@astrazeneca.com eller någon annan av ledarna

Hur anmäler man sig? Via mail till per-goran.mansson@astrazeneca.com senast den 17 nov. Glöm inte ange

  • Ev allergier
  • Ifall man inte vill sova över
  • Annat som kan vara bra att veta

Utrustningslista

  • Träningskläder gärna för tre pass
  • Pannlampa
  • Utrustning för att sova på hårt underlag inkl sovsäck etc
  • Inneskor
  • SI pinne